Мінекономрозвитку оприлюднило проєкт розпорядження КМУ
«Про перенесення робочих днів у 2021 році».
Згідно з проєктом, з метою забезпечення раціонального використання робочого часу і створення сприятливих умов для святкування у 2021 році 7 січня – Різдва Христового, 24 серпня – Дня
Незалежності України та 14 жовтня – Дня захисника України керівникам підприємств для працівників, яким установлено п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними днями в суботу та неділю,
буде рекомендовано перенести робочі дні з:
- п’ятниці 8 січня на суботу 16 січня;
- понеділка 23 серпня на суботу 28 серпня;
- п’ятниці 15 жовтня на суботу 23 жовтня.
Таким чином, у 2021 році будемо мати тричі вихідні по чотири дні поспіль.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ Й СТАРШОЇ ШКОЛИ
Рівні навчальних досягнень: I. Початковий
1 бал - Учні розрізняють об'єкти вивчення.
2 бали - Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.
3 бали - Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання.
Рівні навчальних досягнень: II. Середній
4 бали - Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію.
5 балів - Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, правило.
6 балів - Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо
осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.
Рівні навчальних досягнень: III. Достатній
7 балів - Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади
на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.
8 балів - Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати,
встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності.
9 балів - Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати
інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією.
Рівні навчальних досягнень: IV. Високий
10 балів - Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
11 балів - Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють
знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми.
12 балів - Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних
та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Оприлюднений новий порядок підвищення кваліфікації освітян
Кабінетом Міністрів оприлюднений новий Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.
Документ визначає процедуру, види, форми, обсяг, періодичність та умови підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів освіти і установ усіх форм власності
та сфер управління.
Метою підвищення кваліфікації має стати професійний розвиток працівників відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.
Порядком передбачена обов'язковість постійного підвищення своєї кваліфікації педагогічними і науково-педагогічними працівниками.
Для забезпечення підвищення кваліфікації її учасникам необхідно буде виконати декілька форм завдань, зокрема, завдання з удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей,
завдання з набуття особою досвіду виконання додаткових завдань та обов’язків у межах професії або займаної посади, а також завдання з формування та розвитку цифрової, управлінської,
комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей тощо.
Документом також передбачено, що педагогічні та науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію як в Україні, так і за кордоном, за різними формами та видами.
Окрім цього Порядком підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників визначені особливості підвищення кваліфікації працівників закладів середньої, дошкільної,
позашкільної, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, а також особливості визнання результатів підвищення кваліфікації.
ОЗНАЙОМИТИСЬ З ДОКУМЕНТОМ
Методичні рекомендації
щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах